Platforma pro podporu dobročinných projektů „ČSOB pomáhá regionům“ získala nový web od agentury Isobar. Ta také připravila administraci, která díky automatizaci procesů usnadní práci organizátorům programu.
„Úspěšným projektům finančně přispívá nejen banka, ale i široká veřejnost. Uživatelská přívětivost je tedy na prvním místě. Předchozí web několik let využíval stejnou platformu, proto jsme se rozhodli pro inovaci, která moderní formou představí projekt nejen veřejnosti, ale zároveň významně usnadní práci zapojeným neziskovým organizacím,“ říká CSR manažerka ČSOB Jitka Švejcarová.
Na webu přibyla sekce s nejčastějšími dotazy. Projekty z minulých let bude do budoucna možné filtrovat a roztřídit podle kategorií. Zásadně se změnil i formulář přihlašování projektů, který teď dávkuje pole k vyplnění postupně, v logických celcích. Umožňuje také načíst informace o organizaci z aplikace ministerstva financí ARES, stačí zadat IČ. Sekci „ČSOB neziskovkám”, promující speciální účet pro neziskové organizace, Isobar nahradil bannerem, který potenciální zájemce odvede přímo na příslušný web.
Zmíněná opatření by měla projekt zatraktivnit. Automatizace procesů, hlavní technologický highlight webu, zase usnadní práci klienta. „Cílem redesignu po technické stránce bylo maximum procesů automatizovat. Celá mechanika programu doposud stála na manuální práci a kopírování něčeho někam. My jsme v rámci CMS nastavili jasný proces, který hlídá všechny stěžejní aspekty přihlášených projektů a pomáhá eliminovat ruční zásahy. Pro klienta jsme také připravili přehledný finanční reporting, který získává data díky využití ČSOB Business Connectoru,” uvedl technický ředitel Isobaru František Procházka.