Reklama

Oreo startuje kampaň a přichází na trh s novou příchutí

Sušenky Oreo od června startují novou kampaň „To jsme my“, v rámci které chtějí nejen představit novinku Strawberry Cheesecake, ale také věnovat pozornost spolupráci s neslyšícími.

„Proč právě spolupráce s neslyšícími? „Protože Oreo je o hudbě, zábavě či sdílení společných chvilek. A právě neslyšící bývají často sociálně vyloučeni. Oreo má podtitul „To jsme my“ – ať už se slyšíme, nebo se dorozumíváme jiným způsobem. Chceme ukázat, že lidé se nemusí bát s neslyšícími komunikovat – nebo se o to aspoň pokoušet. Hravou formou, která je Oreu vlastní, proto chceme představit fráze ve znakovém jazyce,“ říká Marie Buzková z Mondelez, která má ve svém portfoliu i sušenky Oreo.

V rámci kampaně tak vznikla krátká videa, kde hlavní roli hrají právě neslyšící. Baví se, tancují a ukazují znakový jazyk. Na kampani spolupracovala neslyšící tanečnice Michaela Kosiecová, která vystudovala taneční obor na brněnské JAMU a jako jedna z málo neslyšících se u nás dokázala prosadit jako úspěšná vzdušná akrobatka. Dalším osloveným je i Jan Emmer, který loni zvítězil ve světové soutěži o nejkrásnějšího neslyšícího muže světa.

Oreo přináší na Český a slovenský trh i novinku v podobě nové příchutě sušenek – Strawberry Cheesecake, která je díky své ovocné a krémové chuti ideálním letním snackem. „I v rámci uvedení nové jahodové příchutě spolupracuje Oreo s neslyšícími. Během ochutnávek na mini-workshopech učí zájemce základy znakového jazyka. Spolupracujeme s Centrem pro neslyšící a nedoslýchavé kraje Vysočina a rádi bychom je podporovali i v budoucnu,“ dodává Marie Buzková.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!