A spolu s plyšovými muzikanty je tu i nová kampaň od McCann Prague pro BILLU. Obchodní řetězec pokračuje v komunikaci osvědčených věrnostních programů, které jsou oblíbené nejen mezi dospělými, ale i dětmi. A právě na ně cílí BILLA i tentokrát. Pro své zákazníky připravila kampaň „Farma Banda“.
„Zákazníci mohou sbírat body a postupně poskládat dohromady celou Farma Bandu. Pak už nezbývá než si k tomu pustit nový cover hit, který vychází z populární písničky od kapely Rednex – Cotton Eye Joe. Věříme, že si naši zákazníci novou kampaň oblíbí,“ doplňuje informace Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace společnosti BILLA.
Na televizních obrazovkách i v celém digitálu naše Farma Banda ožije pomocí kombinace loutek voděných loutkoherci, ilustrace a 3D. Právě mix technologií umožnil lepší práci s jednotlivými charaktery a detailněji vykreslené prostředí.
Kromě dvou hlavních televizních spotů – Večírku a Na šňůře – patří ke kampani celá řada dalších kanálů komunikace: printy, OOH, rádio, pestrý obsah pro web (interaktivní škola tance a karaoke), vše pak doplňuje komunikace na sociálních médiích a silná podpora v prodejnách.