Jednou z hlavních aktivit letošní fotbalové kampaně je už tradiční sbírání a nahrávaní soutěžních kódů umístněných na půllitrových baleních Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Višeň, 7Up a Mirinda.
„Soutěžní produkty budou označeny žlutým víčkem s nápisem ‚Soutěž‘. Na etiketě je představena mechanika soutěže s odkazem na webovou stránku, na kterou je potřeba kód nahrát. Aktivita bude podpořena desetisekundovým televizním spotem a POS materiály. Kampaň budeme podporovat nejen mediálně, ale i přímo na stadionech. Fanoušci fotbalu dostali příležitost získat první herní kód například na utkání Česko – Brazílie,“ upřesnila Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro ČR a SR.
Hlavní cenou je kompletně zajištěný zájezd na finálový zápas Ligy mistrů ve španělském Madridu pro dvě osoby. Do slosování přitom budou zařazeni všichni soutěžící bez ohledu na počet nahraných kódů. Kromě toho se soutěží i o denní výhry jako například o herní konzoli Sony PlayStation 4 či oficiální produkty Ligy mistrů UEFA. Garantovanou výhrou pro všechny soutěžící, kteří nahrají 11 kódů, a to jednodenní předplatné O2 TV.
Spojení Pepsi s fotbalem je v tomto období podpořené dalším samostatným televizním spotem a limitovanou edicí plechovek. V reklamním spotu si zahrál Lionel Messi s Mohamedem Salahem a obě fotbalové hvězdy se objeví i na limitované edici plechovek. „Jde o aktivity, kterými chceme tento rok podpořit několikaroční budování povědomí o značce Pepsi jako o partnerovi fotbalu, který je naší dlouhodobou komunikační platformou,“ doplnila ke spojení s fotbalem Kateřina Komárková. Pepsi přitom podporuje nejen českou fotbalovou reprezentaci, ale i kluby jako jsou pražská Sparta a Slavie, FC Baník Ostrava a FC Viktoria Plzeň.