Reklama

ASEKOL láká na červenou

Neziskově hospodařící společnost ASEKOL, která v České republice zajišťuje zpětný odběr elektroodpadu pomocí sítě stacionárních kontejnerů červené barvy, spustila v únoru letošního roku osvětovou kampaň.

Jednoduchý červený motiv má stejně tak jednoduché poselství; jasně identifikovat červené kontejnery jako správné místo pro vyhození drobného elektroodpadu, které je navíc velmi dobře dostupné. Konkrétní umístění si mohou zájemci dohledat na webu cervenekontejnery.cz.

„Zastřešující motto > Umím třídit. ASEKOL.< hovoří jednoznačně. Cílem osvětově laděné komunikace je pomocí jednoduchých sdělení bez zbytečných příkras upoutat pozornost české veřejnosti na třídění elektra. Využili jsme pouze relevantní fakta; typické barvy našich kontejnerů, hustou síť pokrytí všech krajů České republiky, zaměření na všechny druhy drobného elektra a samozřejmě pozitivního dopadu třídění na životní prostředí,“ vysvětluje strategický záměr Dana Duchečková, marketingová manažerka kolektivního systému ASEKOL.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!