BeBe Dobré ráno podporuje snídaně
Se třemi skupinami žen pracuje v první letošní kampani určené pro digitální prostor značka snídaňových sušenek BeBe Dobré ráno. Oslovuje milující maminky, aktivní ženy a trendy ženy, přičemž pro každou z nich má vlastní příběh.
Pracuje tak s konceptem obsahu šitého na míru a cílí
na individuální potřeby a specifické ranní rituály vybraných skupin. Reklamní
spoty a návrh i exekuci jejich personalizace vytvořila agentura Isobar. Z dalších
marketingových nástrojů bude výrazná in store podpora v podobě POS
materiálů, ochutnávek a drobných dárků podporujících zdravý životní styl, jako
jsou švihadla, snídaňové misky nebo svačinové boxy. V televizích bude
v prvním čtvrtletí nasazen televizní spot s Lukášem Hejlíkem.
„Jestli se líbí nebo nelíbí váš marketingový vzkaz se lidé rozhodují velmi rychle, doslova v řádu vteřin,“ říká Veronika Demčíková, manažerka značky BeBe Dobré ráno.
„Jenom relevantní vzkaz skutečně zasáhne spotřebitele, který je setrvale bombardován reklamou ze všech stran. Když se netrefíte, je v tu chvíli pryč. Upouštíme proto od tradiční segmentace postavené na věku, pohlaví či příjmech, ale usilujeme o identifikaci skutečných zájmů spotřebitelů. Data nám potvrzují, že takto personalizovaná reklama má výrazně vyšší efekt. Například až pro 9 z 10 uživatelů mobilních telefonů je relevantní reklama impulsem k nákupu zboží,“ vysvětluje Demčíková.
Pro práci s novým konceptem byly vytipovány tři
silné cílové skupiny značky: milující maminka malých dětí, aktivní a sportovně založená
žena a úspěšná žena, která jede na vlně nejnovějších trendů. V digitální
kampani v patnáctivteřinových spotech každou z nich oslovuje jiné
sdělní a příběh z reálného života. „Kampaň jsme záměrně načasovali do
období povánočních předsevzetí, kdy řada žen, které oslovujeme, řeší shazování
přebytečných kil a nastavení zdravých stravovacích návyků. Chceme je motivovat
k volbě nutričně vyvážené a chutné snídaně, která nastartuje jejich den
tím správným směrem,“ uzavírá Demčíková.