Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz pokračuje v sérii kampaní ve znamení dvojek. Otevřeně přiznává, že v segmentu online prodeje IT a elektroniky je dvojkou na českém trhu a zákazníky přesvědčuje, že dvojky jsou mnohdy lepší než jedničky.
Momentálně spouští hned dvě kampaně v tomto duchu – v první si za symbol dvojek volí hrušky, které se u nás neprodávají zdaleka tolik jako jablka. Ale stejně jako hrušky mají spoustu skrytých kvalit, i CZC.cz dokáže své zákazníky mile překvapit. Například dárkem k nákupu v podobě HBO GO až na tři měsíce. V další kampani se CZC.cz rozhodlo prostřednictvím Fondu spokojených dvojek podpořit ty, kteří jsou zvyklí obsazovat až druhou pozici.
Nová kampaň staví na odvěké koexistenci jablek a hrušek a jejich lehké rivalitě. Pokud se ale na historii obou ovocí podíváme zblízka, zjistíme, že jablka rozhodně nejsou tak dokonalá, jak se zdají – Sněhurka či Eva vyhnaná z Ráje by mohly vyprávět! Oproti tomu skromné hrušky nikdy nikomu neublížily, naopak lidstvo inspirovaly k mnoha skvělým vynálezům. CZC.cz proto v kampani vybízí k tomu, aby zákazníci upřednostnili při nákupu opomíjené hrušky před dominantními jablky.
“Kromě toho, že hrušky jsou podle nás lepší než jablka, máme pro zákazníky i další argumenty. Nyní mají například možnost získat k nákupu na CZC.cz HBO GO až na tři měsíce jako dárek. Navíc spouštíme u několika set produktů i Garanci skvělé ceny, což v praxi znamená, že budeme hlídat ceny na Alza.cz a později i u další konkurence, a v případě potřeby je na našem e-shopu dorovnávat,” popisuje novinky pro zákazníky Milan Duda, Marketingový ředitel CZC.cz.
Na podporu kampaně vznikl i minutový reklamní spot, který sází na dynamický střih a popkulturní odkazy. Konspiračně laděné záběry doplňuje voiceover Pavla Rímského. „Making of“ video z natáčení je tentokrát také velmi specifické a ke zhlédnutí připravené, stejně jako hlavní spot, na YouTube kanálu CZC.cz. Na stejné platformě se představí i krátké video bumpery, komunikující výhody nakupování s dvojkou na trhu.
S konceptem kampaně již tradičně přišla agentura Brain One, role produkčního partnera připadla společnosti Bumerang.film. Nový spot kromě YouTube bude k vidění v outdoorových formátech v pražském metru a tramvajích, na bannerech napříč internetem včetně sociálních sítí a na vlnách rádia Evropa 2.