S nástupem nového školního roku končí prázdniny nejen dětem, ale i rodičům, kterým nastává hektické období. Od ranního vstávání, zafixování kroužků, vyřešení logistiky, zorientování se v rozvrhu přes výběr předmětů až po zaplacení složenek, lítaček atd.
Je vůbec možné to všechno v klidu zvládnout? Na pomoc je tu výhodná nabídka Red+ Home, kterou Vodafone komunikuje ve své nové kampani. Za její exekucí stojí agentura McCann Prague. V hlavních rolích zůstává již dobře známá Vodafone rodina.
„Rodičům, těm je teď hej“, tak zní claim nové kampaně. Díky výhodné kombinované nabídce Red+ Home od Vodafonu mohou být s dětmi i školou v neustálém spojení a vyřešit spoustu věcí i na dálku. Předejdou tak zbytečným stresům i překvapením. Dnešní rodiče si pamatují časy, kdy byli sami žáci a studenti, a vědí, jaké triky platily na jejich rodiče. Nyní pro ně nastal zlatý věk – se svými potomky mohou být nyní stále v online spojení. S nabídkou Red+ Home má každý rodič dokonalý přehled. A tak se můžete těšit, jak se tatínek (Jiří Vyorálek) s maminkou (Lucie Žáčková)a strejdou Carlosem (Ondřej Sokol) vypořádají se starými triky, které si na ně připravili Štěpán (Štěpán Mikoláš) s Agátou (Agáta Zimová). Všímaví diváci mohou navíc zaznamenat učitele z loňské kampaně (Jan Zadražil) v nové roli.
Kampaň odstartovala v polovině srpna televizními spoty. Jedná se o 360° kampaň, bude k vidění tedy ve všech dostupných médiích. Od září bude navíc doplněna o další netradiční online komunikaci. Dva spoty 30“ vznikly opět pod režijní taktovkou Vojty Kotka (Stink Films). O klíčový vizuál se postaral fotograf Patrik Klema z agentury McCann Prague, která má pod vedením Filipa Kukly (Group Creative Director) na svědomí celý kreativní koncept. Na account dohlížela Lucie Srbková (Account Director) a sociální sítě spravuje David Bárta (Social Media Manager).