V rámci každoroční kampaně na podporu prodeje svých produktů před začátkem školního roku spojí Mondelēz International své tři klíčové značky Milka, Oreo a Halls. Poprvé zároveň vyzkouší jejich prezentaci v přímém spojení s aktuální písní s názvem „Nový obzory“ populární české popové kapely Slza.
V chystaném videoklipu se postupně objeví všechny značky či jejich známé atributy. Letní videoklip měl premiéru 15. července na kanále YouTube. O tři dny později se objevil v televizi v rámci pořadu Mixxxer na hudebním kanále Óčko.
„Kombinace několika našich klíčových značek v rámci jedné podpory právě v období končících prázdnin se nám osvědčila už v uplynulých letech,“ říká Kristýna Vlasáková, specialistka Mondelez pro instore aktivační kampaně.
„Letos celou kampaň spojujeme s kapelou Slza, která je populární a oslovuje naši cílovou skupinu, tedy rodiny s dětmi. Právě téma vzdělávání a životní cesty jednotlivce je ústředním tématem jejich nové písně, v jejímž hudebním videoklipu se velmi nenásilnou a hravou formou objeví prvky všech tří našich značek. Video samozřejmě bude hlavním prvkem kampaně na sociálních kanálech našich produktů,“ dodává s tím, že tato spolupráce s kapelou Slza není první a předcházelo jí spojení s valentýnskou kampaní značky Milka. Součástí připravované aktivace bude i autogramiáda obou členů kapely, která se uskuteční v plzeňském OC Luna 3. září.