Marketing

MV realizovala soutěž o exkluzivní cenu na Instagramu Pavla Turka

Společnost OMV pokračuje ve spolupráci s významnou osobností motorsportu, Pavlem Turkem. Společně s ním zorganizovala soutěž o exkluzivní zájezd na Velkou cenu Rakouska s Pavlem Turkem současně s pohledem do zákulisí nejprestižnějších světových závodů.

Tato marketingová akce kombinovala využití Instagramu Pavla Turka a rádia Frekvence 1, kdy během pěti dnů vyhlašoval Pavel Turek prostřednictvím Instastories soutěžní otázky a odpověď na každou z nich prozradil vždy tentýž den ve vysílání rádia. Účastníci soutěže následně zapisovali odpovědi na facebookový profil společnosti OMV Česká republika. Kromě každodenní výhry – poukázky OMV Value Card v hodnotě 5.000 Kč – proběhlo v pátek v živém streamu na Facebookovém profilu OMV slosování o hlavní cenu. Výherce se pojede spolu s Pavlem Turkem podívat na závod do Rakouska a navštíví zákulisí nejprestižnějších závodů světa.

„Spolupráce s Pavlem Turkem se ve všech směrech ukazuje jako správná volba. Pavel je mimořádná osobnost motorsportu, která si během své sedmnáctileté působnosti u týmu McLaren získala obrovský respekt. Jsme rádi, že naše partnerství pokračuje a v duchu naší filozofie We Care More můžeme nabídnout výherci mimořádný zážitek – cestu na Velkou cenu Rakouska a návštěvu zákulisí spolu s Pavlem,“ říká Michal Janda, marketing manager OMV CZ.

„OMV vnímám jako prémiového výrobce a dodavatele pohonných hmot. Proto jsem se rozhodl k této spolupráci a spustili jsme společně soutěž o výlet na Velkou cenu Rakouska. Můj názor, že MaxxMotion, který je vyráběn symbolicky právě v Rakousku, je pro mě nejlepším palivem, znají řidiči z billboardů,“ dodává Pavel Turek.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!