Značka Oreo z portfolia společnosti Mondelēz International navázala spolupráci se zpěvákem Benem Cristovao. Ten svým zpěvem nahradil původní anglické znění televizní reklamy. Spot byl nasazen od června a vysílat se bude až do konce roku.
Reklama v sobě kombinuje hrané a kreslené prvky a hravou formou prezentuje zábavu spojenou s konzumací americké sušenkové legendy. Ben Cristovao bude spolupráci s Oreem využívat i na svém instagramovém účtu.
„Kakaová sušenka s náplní je v České republice i na Slovensku oblíbená především u mladé generace, proto bylo propojení s Benem Cristovao logickou volbou,“ říká Marie Buzková, manažerka značky Oreo. „Ben se perfektně ztotožňuje s image našeho produktu, patří mezi moderní a zároveň velmi kreativní umělce, kteří udávají trendy,“ dodává.
Možnost ovlivnit reklamu vlastním osobním pohledem byla pro zpěváka stěžejní. „Do prvoplánové reklamy bych nešel. Dostal jsem možnost si původní text sám přeložit, upravil jsem si ho do svého jazyka a vznikla tahle šílenost. Oreo jsou pro mě cool kompromis, jelikož jsou veganské, hravé a člověka nenudí,“ dodává Ben Cristovao, který sám je vegan a sušenky vyhovují jeho životnímu stylu. Ačkoliv v televizní reklamě bude slyšet jen jeho hlas, na jeho sociálních sítích, které sleduje přes milion lidí, se objeví i zábavná videa s Oreo tematikou.