Značka Jägermeister začátkem května představila projekt Art of Hunt, který navazuje na dlouhodobý komunikační koncept „Nepřestávejte lovit“. Hlavním cílem projektu je podpořit mladé nadějné umělce, kteří se nespokojí s průměrností a své nápady vždy dotahují k dokonalosti.
Kampaň Art of hunt odstartovala 7. května v online prostředí především na Youtube a sociálních sítích dvěma hero spoty. V těchto spotech se představili ambasadoři, které Jägermeister dlouhodobě podporuje v jejich tvorbě a nyní si je přizval i ke spolupráci na projektu Art of Hunt. Jedná se o DJe a producenta Jakuba Stracha, který je známý jako NobodyListen, a o Zbyňka Štanderu, jenž navrhuje streetwear pod vlastní úspěšnou značkou My Dear Clothing.
Projekt nyní vstupuje do druhé fáze, ve které se už budou moci aktivně zapojit i fanoušci. Každý z ambasadorů si vybral tři umělce ze svého oboru, kterým důvěřuje a chce jim společně s Jägermeisterem pomoci v jejich kariéře. Oba ambasadoři tak nyní prostřednictvím nových spotů nabádají fanoušky, aby jim pomohli s výběrem.
LIP Production natočila krátká videa, ve kterých se postupně představují nominovaní v kategorii music: Calin, Indigo a Kyle Junior, v kategorii streetwear pak: Marie, AiM – Michaela a Jakub Ra. O tom, kdo z nich vyhraje rozhoduje veřejnost od 1.6. do 21.6. na webu http://www.jagermeister.cz/artofhunt. S vítězi v obou kategoriích pak oba ambasadoři společně s Jägermeisterem uskuteční přes léto společný projekt. Vývoj společné práce bude možné průběžně sledovat celé léto na sociálních sítích Jägermeisteru.
Kampaň, jež bude probíhat v online prostředí a přinese spoustu obsahu pro sociální média, zakončí na začátku října epický Jägermeister mejdan, kde ambasadoři společně s výherci představí své společné dílo. Lístky na tuto událost je možné získat dvěma způsoby. Prvním je hlasovat pro svého favorita a s trochou štěstí být vylosován. Druhým způsobem je pak účast v některé z letních soutěží na sociálních sítích Jägermeisteru.
Na tvorbě celé kampaně se podílí agentura Kaspen / Jung von Matt, o produkci videí pro druhou fázi projektu se postarala LIP Production.