Reklama

„Dvojky nepotřebují tolik řvát“, komunikují s klidem v nové kampani GEEKové z CZC.cz

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz navazuje na svou vánoční kampaň, ve které otevřeně přiznává, že v segmentu IT a elektroniky je na online trhu dvojkou. Tentokrát se ale zaměřuje na konkrétní důvody, proč mají dvojky před jedničkami navrch.

U příležitosti svých 20. narozenin navíc dává lidem možnost si každý týden až do konce června zlevnit 20 oblíbených produktů o 20 %.

Valí se to na nás ze všech stran – tenhle svět patří vítězům, těm nejlepším, nejhezčím, nejrychlejším. Prostě jedničkám. Ale proč? GEEKové z CZC.cz si uvědomují, že dvojky mají hned v několika ohledech mnohem pohodovější život, a zároveň tuto pohodu předávají dál. Dvojky se totiž neberou tak vážně, nepotřebují tolik řvát a jen tak něco je nepoloží. O tom si jedničky, které musí dnem i nocí bedlivě střežit svou pozici, mohou nechat jenom zdát.

S cílem pozvednout náladu a celkovou spokojenost všech dvojek vznikl i 40vteřinový reklamní spot, který se již tradičně skládá z hereckých výkonů GEEKů z CZC.cz a netradičně je mixuje s ikonickými záběry ze starých filmů, reportáží, virálů z YouTube a videobank. Jak probíhalo natáčení, si mohou fanoušci dvojek lépe představit díky „making of“ videu, které je stejně jako hlavní spot k vidění na YouTube. Na stejné platformě se představí i krátké video bumpery, komunikující výhody nakupování v CZC.cz.

Koncept kampaně má na svědomí agentura Brain One, role produkčního partnera se ujal Bumerang.film. Voiceover byl svěřen ověřeným hlasivkám Matouše Rumla. Nový spot bude vedle YouTube k vidění také na internetové televizi Stream.cz a na zpravodajských webech iDnes.cz, Novinky.cz a Super.cz. S dalšími kampaňovými formáty se lidé mohou setkat také v outdoorové reklamě (pražské tramvaje a metro), v bannerech napříč internetem, na vlnách rádia Evropa 2 a na sociálních sítích.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!