Reklama

Kampaň Vodafonu: Kde je připojeno, tam je dovoleno

Vodafone pustil novou celostátní kampaň, která nese slogan Kde je připojeno, tam je dovoleno, ve které dále promuje konvergentní řešení Red+Home, které spojuje mobilní služby, mobilní internet a pevný internet.

Tuto nabídku Vodafone představil již v předchozí kampani Spolu už na pevno. Důraz je i nyní kladen na propojení neomezených mobilních tarifů s Vodafone Passy s pevným internetem.

V hlavních rolích se znovu ukáží již všem známí členové rodiny – Ondřej Sokol, Jiří Vyorálek, Lucie Žáčková, Štěpán Mikoláš a Agáta Zimová. Tentokrát ale rodiče odjíždějí na chatu a strejda Karel se Štěpánem, Agátou a psem Bublinou se rozhodnou uspořádat party. Natáčení a focení probíhalo během třech dní na dvou různých místech v okolí Prahy a počasí štábu tentokrát přálo o trochu více.

Režie se opět chopil Vojta Kotek. Hudbu speciálně pro kampaň složili Steve Walsh a Viliam Béreš. Kampaň z dílny kreativní agentury McCann-Erickson Prague, Stink Films a UPP je v televizi, v online médiích, tisku i outdooru.

Čtěte také

  1. Referent marketingu (M/Ž) - emailing
    Mukařov | 35000 Kč za měsíc
  2. Online Marketing Analyst
    Praha | 40000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Asistent/ka managing partnera - zaměření na AI a digitální média
    Praha | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  4. Produktový specialista
  5. Poradce/kyně dlouhodobě uvolněného náměstka primátora hl.m.Prahy
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!