Branding

Bayer posiluje svou značku

Dynamické, otevřené, osobní…To jsou aktuální atributy inovovaného loga společnosti Bayer. Jak CEO společnosti Werner Baumann vysvětluje: „Naše značka je naše nejdůležitější rozlišovací vlastností. Lidé z celého světa více než 150 let důvěřují společnosti Bayer.“

Změna identity Bayer je zřejmá ve všech oblastech – v online a offline vizuálních i audiovizuálních médiích, v legendárním logu „Bayer Cross“ i v barevném schématu, použitém fotografickém stylu a také v písmu. Barvy a obrázky společnosti Bayer jsou nyní živější, teplejší a dynamické. Jeho vnější vzhled je otevřenější a kosmopolitní. „Bayer Cross“ je pečlivě přizpůsoben potřebám dnešního digitálně propojeného světa. Zároveň zůstává nezpochybnitelným výrazem značky Bayer – konec konců, jméno zastupuje odbornost a kvalitu po celém světě již od roku 1863.

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!