Společnost Seznam.cz spouští novou službu pro své klienty s názvem Seznam Partner. Přesune se pod ní současná služba Sklik Partner, která obsahovým webům umožňuje jejich monetizaci, a bude podporovat nové reklamní formáty, jakými jsou například plnohodnotná kombinovaná reklama či branding.
V budoucnu se chce Seznam.cz soustředit na rozšiřování možností spolupráce pro své partnery, například na distribuci návštěvnosti, využívání Seznam Prohlížeče či užší propojení s partnerskými weby.
Nejprve bude služba spuštěná přibližně stovce partnerů, pro všechny pak bude dostupná v polovině května. „Nově bude do služby Seznam Partner zahrnuté i partnerství v rámci sekce Další články z českého internetu, kterou máme na domovské stránce. Partneři tak uvidí informace o všech možnostech spolupráce, které pro ně navíc chceme v letošním roce rozšiřovat, na jednom místě,“ říká Michala Hrnčířová, manažerka služby Seznam Partner. Celé uživatelské prostředí bude přehlednější a bude zobrazovat výkon a data jednotlivých partnerů ke všem aktivním typům spolupráce.
Na domovské stránce najdou partneři případové studie, odkazy na nově vznikající video kurzy či nejnovější aktuality na službě. „Služba Seznam Partner zajistí podporu i pro pokročilejší potřeby partnerů, jde nám hlavně o zjednodušení práce s maximální přidanou hodnotou,“ doplňuje Hrnčířová.