Stock Plzeň-Božkov přichází s novým produktem – třtinovým rumem Božkov Republica Exclusive. Rozšiřuje tak své portfolio v kategorii rum a tuzemský o novinku, která zaujme nejen prvorepublikovým konceptem a designem, ale také chutí a atraktivní cenou.
„Uvést na trh třtinový rum, bylo přirozeným vývojem značky Božkov, co by synonyma pro rum v České republice. V této kategorii jsme jasným lídrem, což dokazuje i důvěra spotřebitelů, jež Božkov v posledních dvou letech zvolili nejdůvěryhodnější značkou,“ zdůvodňuje uvedení nového produktu na trh Tomáš Hejkal, marketingový ředitel společnosti Stock Plzeň-Božkov.
Stock Plzeň chce tento produkt nabídnout široké základně spotřebitelů. „Naší strategií je nabídnout zákazníkům další unikátní a prémiový produkt za příznivou cenu. Tímto třtinovým rumem se orientujeme zejména na mladší konzumenty. Díky svému provedení, skvělé chuti a cenové dostupnosti však věříme, že se produkt stane oblíbeným i pro mnohem širší skupinu spotřebitelů,“ dodává Marie Votrubová, Brand manager společnosti Stock Plzeň-Božkov.
Od března Stock Plzeň-Božkov podpoří tento třtinový rum masivní mediální kampaní. Propagovat jej bude v televizi, on-linu, několika LED obrazovkami po celé republice, na sociálních sítích, PR aktivitami, eventy a samozřejmě také velkou podporou v gastrech a retailu, kde využije netradiční POS materiály a aktivace. Obalový design a klíčové vizuály vznikly v dílně agentury LineArt Group. Koncept zformuloval reklamní textař a básník Pavel Sobek.