Agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group přebrala kompletní celoroční správu sociálních sítí hudebního festivalu Metronome. Pracuje na strategičtějším využívání Facebooku, Twitteru a Instagramu a nově do komunikace zapojí i influencery a PR aktivity.
Inspiro s Metronome Festivalem navázalo spolupráci již v rámci posledního ročníku, kdy mělo na starost zajištění komunikace během festivalu. V letošním roce se aktivity agentury rozrostly na celoroční správu Facebooku, Twitteru a Instagramu. Všechny tyto kanály využívá jak pro image komunikaci, tak jako prodejní kanál.
Nově má pak Inspiro na starosti také Influencer Marketing a PR. „Začali jsme mnohem více pracovat s profily interpretů, kteří nám zajišťují vyšší engagement u jednotlivých příspěvků. V rámci PR se soustředíme na vyzdvižení prémiové filozofie festivalu, který si zakládá na vysokém komfortu, kvalitním zvuku a vytříbeném hudebním vkusu,“ doplňuje Adéla Vašíčková, PR manager Inspiro Solutions.
V nedávné době byly oznámeny také některé ze světových hvězd festivalu, a to The Chemical Brothers, John Cale, David Byrne a Tom Odell nebo mezi českými zástupci Tata Bojs se speciálním narozeninovým programem. V průběhu přípravy na další ročník festivalu proběhl také rebranding celé vizuální stránky, kdy jsou všechny jeho komunikační aktivity spojeny pod jednotný vzhled v nových barvách.