Mezi hlavní aktivity kandidátů patří komunikace také prostřednictvím přidávání obsahu na jejich facebookové stránky. Výkonnostní agentura Performics se na tuto aktivitu zaměřila a jednotlivé prezidentské kandidáty sledovala v předvolebním období prostřednictvím svého patentovaného nástroje SocialTools.
Výkonnostní agentura Performics sledovala v nejaktivnějším období kandidatury facebookové stránky 9 českých prezidentských kandidátů (Miloš Zeman, Mirek Topolánek, Jiří Drahoš, Marek Hilšer, Michal Horáček, Pavel Fischer, Petr Hannig, Jiří Hynek a Vratislav Kulhánek).
Graf: Počet fanoušků facebookových stránek prezidentských kandidátů (stav ze dne 8. ledna 2018)
Největší počet fanoušků má Miloš Zeman (téměř 103 000), následuje Michal Horáček, Jiří Drahoš (zhruba stejný počet fanoušků, přes 82 000) a Pavel Fischer (více než 28 000). Naopak nejméně má Petr Hannig (necelých 1200) a Vratislav Kulhánek (necelých 1600).
Nejaktivnější v oblasti přidávání obsahu je Mirek Topolánek a Pavel Fischer.
Graf: Počet nových fanoušků (období od 5. ledna do 8. ledna 2018)
Ve sledovaném období nejrychleji rostl počet fanoušků kandidáta Pavla Fischera (o více než 4400), dále Michala Horáčka (téměř o 2500). Naopak Petr Hannig a Vratislav Kulhánek nemají příliš nových fanoušků.
Graf: Aktivita fanoušků – počty likes, komentářů nebo sdílení obsahu (od 5. ledna do 8. ledna 2018)
Absolutně nejvíce aktivní jsou fanoušci Pavla Fischera. Fanoušci Michala Horáčka a Mirka Topolánka jsou se svou aktivitou na facebookových stránkách v těsném závěsu. Nejméně aktivní jsou fanoušci opět Petra Hanniga a Vratislava Kulhánka.