Výkonnostní agentura Performics v prosinci sledovala prostřednictvím vlastního nástroje SocialTools aktivitu domácích e-shopů a cenového porovnávače na sociální síti Facebook. Jednou z aktivit na sociálních sítích je komunikace prostřednictvím přidávaní obsahu na facebookové stránky jednotlivými internetovými prodejci.
Nejaktivnější v oblasti přidávání obsahu je e-shop Mall.cz, který aktuálně komunikuje slevy na své produkty v předvánočním období, následuje Alza.cz, Datart.cz a Czc.cz.
Agentura Performics na sociální síti Facebook prostřednictvím svého patentovaného nástroje Socialtools sledovala v prosinci facebookové stránky celkem osmi e-shopů (Alza.cz, Aukro.cz, Czc.cz, Datart.cz, Euronics.cz, cenový porovnávač Heureka.cz, Kasa.cz, Mall.cz).
Graf: Průměrný počet postů publikovaných denně ve sledovaném období
V oblasti publikování příspěvků je nejaktivnější stránka Mall.cz, následuje Alza.cz, Datart.cz a Czc.cz. Nejméně příspěvků denně přidává na svoji facebookovou stránku Heureka.cz a Aukro.cz.
Graf: Počet nových fanoušků ve sledovaném období
Ve sledovaném období si největší počet nových fanoušků připsaly facebookové stránky Czc.cz (668), Mall.cz (517) a Alza.cz (více než 430).
Graf: Aktivita fanoušků (počty likes, komentářů nebo sdílení obsahu) ve sledovaném období
Mall.cz jednoznačně vede v aktivitě uživatelů, kteří v daném období dali nějakému příspěvku like, připojili komentář nebo vybraný příspěvek sdíleli.
Graf: Počet fanoušků facebookových stránek (stav ze dne 18. 12. 2017)
Největším počtem fanoušků se může pyšnit Mall.cz (téměř 160 000), následuje Alza.cz (téměř 136 000) a Czc.cz (více než 111 000). Naopak nejméně ze všech má Kasa.cz (30 725) a Euronics.cz (necelých 40 000).