Klenotnictví ALO diamonds startuje od prosince novou kampaň, jejíž tváří je tenistka Petra Kvitová a na Slovensku Dominika Cibulková. Nové atraktivní vizuály se objeví v tištěných a online médiích. Spoty budou běžet na TV Nova, Nova Cinema a také na slovenských stanicích.
„Krása, vznešenost, elegance a vášeň ke sportu se snoubí se stejnou emocí vyvolanou šperky. Naše reklama tyto dva nádherné světy propojuje v jednom jmenovateli, kterým jsou šperky od ALO diamonds,“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Alojz Ryšavý, majitel klenotnictví, jež v Čechách působí již přes 20 let.
Kampaň navrhla slovenská pobočka agentury MUW Saatchi & Saatchi. Imageová inzerce se bude k vidění v širokém spektru online a tištěných médiích. Hlavním motivem kampaně je vášeň, protože jen věci, které děláme s vášní, mají opravdovou hodnotu a smysl. Reklamní sdělení dokonale vystihuje oba světy, které se v kampani potkávají. Slogan Podané s vášní spojuje výjimeční a elegantní sport, kterým tenis bezpochyby je.
Stejná kampaň poběží i na Slovensku, kde se její hlavní tváří stala slovenská tenisová jednička Dominika Cibulková. I zde se počítá s kampaní napříč mediatypy.