Jídlo spojuje, láska prochází žaludkem. To jsou stěžejní hesla nového vánočního spotu, který představila společnost Kaufland.
U vánočního stolu se sejdou pohádkové postavy, elegantní dámy, pankáč, ale i pravý gentleman či rodiče s dětmi.
S dobrým jídlem jdou totiž rozdíly stranou a všichni si spolu mohou vychutnat sváteční atmosféru. „Kaufland nabízí široký sortiment, ze kterého si vybere opravdu každý. Kromě produktů každodenního využití privátní značky K-Classic nabízíme také řadu pro vegetariány a vegany K-Take it veggie, produkty bez laktózy K-Classic Lactosefree nebo kvalitní maso pod značkou K-Purland,“ zmiňuje tisková mluvčí společnosti Kaufland Renata Maierl.
Spot vyrobila německá reklamní agentura Heimat, trvá 30 sekund a o nákup médií se postarala Médea a.s. Nasazen bude od 25. listopadu do 26. prosince 2017 na kanálech TV Barrandov, České televize, Prima Group a TV Nova Group.