Reklama

Vodafone spustil novou kampaň

Vodafone odstartoval kampaň, která provází nově oznámenou strategii značky a zároveň novou nabídku Vodafone Pass, díky které zákaznící při využívání sociálních sítí a chatovacích aplikací nemusí počítat data.

Spoty, které provází změnu strategie značky mají společný nový slogan Vodafonu: „BUDOUCNOST JE ÚŽASNÁ. READY“? a název „HELLO“. Jedná se o globální spoty s českým překladem a adaptací textu. Existují dvě stopáže – minutová a půlminutová. Spoty poběží až do 29. října na kanálech: PRIMA GROUP, ČT GROUP a AT MAX. Hudba je od interpreta SIGMA FT.PALOMA FAITH.

Čtěte také

  1. Mice manager junior (m/ž)
    Brno
  2. Referent marketingu (M/Ž) - emailing
    Mukařov | 35000 Kč za měsíc
  3. Tiskař (M/Ž)
    Břeclav
  4. Produktový koordinátor s AJ
    Okres Tábor
  5. Produktový specialista (Praha 5)
    50000 - 60000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!