Společnost O2 přichází s reklamní kampaní k nabídce nových internetových tarifů. Hlavní postavou kampaně je Chytrá síť, která přináší Internet HD do domácností. Personalizovaná Chytrá síť, která se představila již v předchozí kampani, ukazuje jednotlivé funkce nejen HD tarifů, ale také výkonného modemu O2 Smart Box.
„V aktuální kampani rozvíjíme charakter naší Chytré sítě, která přináší internet do 99 % domácností. Nyní ukazuje další jeho výlučné funkce, které zvyšují komfort našich zákazníků, ať už jde o zabezpečení domácnosti či sledování online videí na internetu ve vysoké kvalitě,“ popisuje Richard Siebenstich, ředitel marketingové komunikace v O2.
V kampani se postupně představí tři třicetivteřinové a jeden patnáctivteřinový TV spot. Současnou kampaň v rámci dlouhodobého kreativního konceptu již tradičně připravila interní agentura Oliver. Scénáře spotů se ujali Ďuro Bartoš, Ondřej Klíma a Jakub Votroubek, art direkce Ivan Holic, režisérem je Roman Valent a kameramanem Jon Gaute Espevold. O produkci se postarala Armada Films, o postprodukci pak studio RUR. Hlas kampani propůjčili zpěvačka a herečka Kateřina Winterová a herec Richard Fiala.
Nová služba Internet HD umožňuje sledovat videa v HD kvalitě bez čekání díky jejich uložení přímo v síti O2. Výkonný modem O2 Smart Box v designu Martina Tvarůžka promění váš byt či dům v chytrou domácnost .Můžete k němu připojit zabezpečení domácnosti, požární hlásiče nebo chytré zásuvky. Stačí si do telefonu nainstalovat mobilní aplikaci.
Kontrolu nad správnou funkčností přípojky zákazníků O2 pak obstará nová služba Virtuální technik. Ta odhaluje případné problémy s internetovým připojením a hledá rychlé online řešení.