Pasta Oner představil veřejnosti originální sérii nástěnných plastik, jejichž ústředním motivem je značka Coca-Cola a její ikonická skleněná lahev. Všechna díla jsou k vidění v rámci výstavy Roxy Visuals v pražském hudebním klubu Roxy. Výstava potrvá do 10. října 2017.
Kolekce děl s názvem „Pasta Oner 4 Roxy“ je zcela novou polohou autorovy tvorby. Originální umělecká díla vznikla vylitím různě tónovaných technických materiálů do velkých hliníkových rámů, ve kterých jsou zapuštěny fragmenty a střepy ikonické lahve Coca-Cola, jež znázorňuje symbol současného pop kulturního světa.
Pro Coca-Colu představuje spolupráce s Pastou Onerem důležitý a strategický krok. „Spojením značky Coca-Cola s tvorbou Pasty nabízíme našim fanouškům především nevšední zážitek, značka se stává součástí příběhu a rezonuje na současné umělecké scéně. Přinášíme tedy klíčové atributy, abychom oslovili a zaujali naši cílovou skupinu dnešních mileniálů,“ uvádí Zuzana Kadlečková, manažerka sociálních médií společnosti Coca-Cola, a dodává: „Hudební klub Roxy vnímáme jako jedničku české klubové scény, místo které určuje trendy. Roxy Visualsje unikátní projekt, který integruje aktuální vizuální umění do prostředí klubu. Umělecká díla se stanou součástí dění, života a hlavně zážitků desítek tisíc návštěvníků.“
Lahve Coca-Cola a jejich části, které jsou zabarveny do několika barevných tónů, poskládal Pasta Oner do různých vzorů a tvarů, od ryze abstraktních kompozic až po mandalové obrazce. „Lahev Coca-Cola je natolik ikonická, že je sama o sobě uměleckým artefaktem. Prolíná se historií současného umění jako červená nit. Pro aktuální sérii jsem se rozhodl ji defragmentovat na stovky kousků, které letí plochou obrazu,“ řekl Pasta Oner.
Společnost Coca-Cola dlouhodobě spolupracuje s umělci a podporuje umělecké aktivity na světové i lokální úrovni. „S Pastou Onerem vzájemně rezonujeme už delší dobu, a to nejen díky pop artu, ke kterému má jak značka Coca-Cola, tak Pasta, velmi blízko. Pasta se netají sympatií k naší značce a takové ambasadory máme nejraději,“ doplnila Zuzana Kadlečková.
Aktivita je podpořena společnou integrovanou kampaní na sociálních sítích všech zúčastněných subjektů. Klíčovou platformou pro komunikaci je Facebook a Instagram a doplňkově využívá také Snapchat. Kampaň velmi intenzivně pracuje s tzv. real time obsahem, velmi úspěšné jsou Instagram Stories. Na Instagramu společnosti Coca-Cola (@cocacolaczechrepublic) bude navíc příležitost soutěžit o unikátní ikonické lahve s podpisem autora.
Celý projekt Coca-Cola navíc plánuje nominovat do dalšího ročníku mezinárodní soutěže „Empty Bottle Art“, do níž se značka zapojila už v loňském roce. Tehdy se prezentovala uměleckou edicí ikonických lahví Coca-Cola, která byla vytvořena ve spolupráci s ilustrátorským studiem DRAWetc. a agenturou JAD Productions. Skupina ilustrátorů navrhla originální lahve, které inspirovaly tisíce návštěvníků v rámci akce Teniskology, aby se v Coca-Cola kreativní dílně stali součástí jedinečného projektu, navrhli svůj vlastní design a lahve vystavili po bok ostatních originálních kousků.