Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc únor 2017 se vítězem stala realizace PD Storck Valentýn s čokoládou Merci.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Vítězem únorových realizací se stala s těsným náskokem kampaň PD Storck Valentýn, která využila POS prvek paletový design. Tato vítězná kampaň probíhala v řetězci Tesco v období 8.2.-14.2.2017. Zadavatelem realizace byla společnost Storck Česká republika, s. r. o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,37 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala 7,1 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,00 bodů.
Hodnocení vítězné realizace
„Hezká, čistá komunikace reflektující to, co spotřebitele opravdu zajímá a kdy ho to zajímá. V tomto případě je snad pouze škoda, že Storck nezainvestoval do větších reklamních ploch,“ zhodnotil vítěznou realizaci Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.
Jitka Vysekalová z České marketingové společnosti k této vítězné realizaci uvedla, že se jedná o příjemnou realizaci, navazující na komunikační strategii značky. „Odpovídající spojení s Valentýnem dává předpoklady k upoutání pozornosti i zájmu o produkt.“