Velikonoční kampaň značky Milka opět provází celoevropská televizní kampaň. Pod společným mottem „Všichni za jednoho“ posiluje týmového ducha mezi dětmi při společném hledání ukrytých velikonočních vajíček.
V reklamě ve fiktivním městečku nazvaném Lilaberg soutěží děti v hledání vajíček. Tvrdou konkurenci a rivalitu mezi nimi ukončí až ohrožení čokoládového zajíčka. Aby ho zachránily, musejí děti spojit své síly a zapojit důvtip a vynalézavost. Televizní spot z dílny holandské agentury Wieden+Kennedy se v Čechách a na Slovensku vysílá od března až do 17. dubna. Doprovodí ho aktivity na sociálních sítích, především Facebooku a YouTube. Speciální aktivity na podporu prodeje sezónního velikonočního zboží jsou naplánovány ve spolupráci s obchodním řetězcem Tesco.
„Využili jsme možnosti lokalizovat naši velikonoční kampaň a soustředíme se přitom především na podporu v místě prodeje,“ říká Dominika Bardiovská, manažerka značky Milka pro Českou republiku a Slovensko. „Rodiny s dětmi najdou ve vybraných dnech uvnitř vybraných obchodů Tesco zábavnou stezku se soutěžními kvízy. Při splnění všech úkolů a vyplnění soutěžních letáčků mohou za svou snahu po souhlasu rodičů získat sladkou odměnu v podobě čokoládového velikonočního zajíčka,“ dodává s tím, že do kampaně jsou zapojeny prodejny v Čechách i na Slovensku. Konkrétně jde o hypermarkety Tesco v Praze, v Brně, Plzni a Hradci Králové, na Slovensku pak v Bratislavě, Trnavě, Nitře, Žilině a Banské Bystrici.
Mediální prostor pro reklamní aktivity nakupuje v obou zemích agentura Carat. Aktivity v prodejnách zastřešuje lokální agentura PPM Factum.