Komunikace

Bornier obsadil do kampaně Napoleona

Výrobce prémiových dijonských hořčic Bornier spustil svou první imageovou kampaň v ČR. Kromě svého francouzského původu v ní komunikuje také více než 200 let trvající historii.

Společně ji připravil výhradní distributor značky pro ČR – Al-Namura – s agenturou McCann Prague.

Hlavním motivem minimalistických vizuálů je stopa, kterou od roku 1816 zanechala hořčice Bornier nejen ve francouzských dějinách, ale i na konkrétních historických osobnostech. Kromě ikonické podobizny francouzského vojevůdce Napoleona Bonaparte tak mohou zákazníci vidět například i německého skladatele Ludwiga van Beethovena.
Komunikace běží postupně na indoor i outdoor plochách a v tištěných médiích.

bornier

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej nativní reklamy
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!