Globus ve všech svých patnácti hypermarketech nabízí několik stovek alternativních produktů. Jedná se o bio, bezlepkové výrobky, potraviny se sníženým obsahem laktózy nebo cukru, raw stravu, ale také produkty pro vegetariány či vegany.
Ve dvou hypermarketech – Ostravě a Praze Čakovicích – pak byly postaveny i speciální shop in shopy „Zdravý svět“, kde lidé najdou ještě širší nabídku těchto potravin na jednom místě. Od 9. února bude Globus na šíři tohoto sortimentu upozorňovat nejen v hypermarketech, ale i na svých internetových stránkách, Facebooku Globus Česko a prostřednictvím soutěže. Do ní řetězec zapojí veřejnost, foodblogery a v roli moderátora se objeví herec a gurmán Lukáš Hejlík.
Kampaň potrvá do začátku března a objeví se jak v externích médiích, jako jsou BB, CLV, tak i v onlinu a přímo v hypermarketech. Součástí klíčového motivu je podoba nového a přehledného značení alternativních potravin, které zákazníkovi pomůže v orientaci a usnadní mu jejich výběr. Hravě si tak z široké nabídky vybere a zároveň si produkty může snadněji poskládat přesně tak, jak potřebuje. „Zdravé a alternativní potraviny u nás zákazníci nakupují již dlouhodobě, vědí, že máme velmi širokou nabídku. Nyní jim chceme nákup co nejvíce usnadnit, pomoct jim zorientovat se v pestrosti nabídky a inspirovat je k vyzkoušení i méně tradičních produktů, které si doteď netroufli zkusit,“ řekla mluvčí hypermarketů Globus Pavla Hobíková.
Kreativní nadstavbou kampaně bude 4 týdenní soutěž o nejlepší recept. Každý týden se soutěží o 3 dárkové koše alternativních produktů v hodnotě 1 500 Kč. Celkový výherce získá dárkovou kartu v hodnotě 10 000 Kč na nákup v hypermarketu Globus. Moderátorem bude herec a gurmán Lukáš Hejlík, který každý týden představí prostřednictvím Facebooku Globus Česko 3 základní ingredience receptu. Tyto pak soutěžící mohou doplnit dle vlastní libosti a originality svého receptu. Hlavní komunikační platformou pro tuto soutěž bude speciální landing page www.globus.cz/soutez a Facebook Globus Česko, doprovázena podporou v printu i online. Za kreativní myšlenkou a provedením stojí online agentura 2FRESH.