Reklama

Pilsner Urquell chce v novém spotu připomenout, o čem jsou pravé Vánoce

Uchovávat tradice a předávat dál to, co je pro nás důležité, vyžaduje sice velké úsilí, ale má to smysl. To platí i o podstatě vánočních svátků, na což se snaží upozornit nový vánoční spot tradiční české značky Pilsner Urquell. Celá kampaň vybízí diváky k zamyšlení nad tím, o čem by měly být ty pravé Vánoce.

Pilsner Urquell spustil k 1. prosinci 2016 novou TV kampaň. Apeluje na uchovávání původního ducha Vánoc a důležitých rodinných tradic a rituálů, které neodmyslitelně patří k našim Vánocům a dělají je tím, čím jsou.

„Myslíme si, že v dnešní uspěchané době se nám vlastně někdy úplně vytrácí ta hlavní podstata vánočních svátků. Že se pro nás Vánoce snáze stanou symbolem stresu pramenícího z honby za dárky, generálního úklidu a náročných příprav, aby bylo vše perfektní. Zhostili jsme se proto podle nás důležitého poslání – chceme lidem připomenout, o čem ve skutečnosti ty pravé Vánoce jsou,“ říká Luděk Baumruk, marketingový manažer značky Pilsner Urquell. „Vánoce jsou hlavně o tom, že lidé stráví čas se svými nejbližšími a investují svůj čas a energii do toho, aby jim udělali radost. My chceme všechny vybídnout k tomu, aby si tohle hýčkali, uchovávali v rodině a předávali i dalším generacím,“ dodává Baumruk.

pilsner_big

Vánoční spot z dílny agentury MUW Saatchi & Saatchi z Bratislavy vznikal pod taktovkou režiséra Juraje Janiše a produkční společnosti Boogie films, o jeho postprodukci se postarala společnost R. U. R. Postproduction. Reklamu natáčel štáb v průběhu dvou dní v centru Prahy, část se odehrála na vánočních trzích na Náměstí Republiky. Hudební doprovod tvoří známá píseň od Petra Hapky Dívám se, dívám.

Reklamu můžete zhlédnout na zde.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!