Jägermeister si pro inovaci vybral společnost O-I, s níž úspěšně spolupracuje již více než 20 let. O-I se podílela na vývoji a výrobě všech velikostí jeho lahví.
Dalším rozhodujícím faktorem při výběru bylo to, že společnost O-I vlastní vynikající technické vybavení pro výrobu lahví hranatého tvaru, se kterým je bylinný likér Jägermeister neodmyslitelně spjatý.
Jägermeister se nadále drží svého ústředního korporátního symbolu – jelena, který ikonické lahvi dominuje. Aby lahev působila více maskulinním dojmem, její „ramena“ byla mírně zvednuta a současně bylo prodlouženo její hrdlo, takže celkový design lahve vyznívá provokativněji. Hlubší a výraznější embossing (reliéf) po stranách lahve zdůrazňuje vynikající řemeslné zpracování. Inovován byl také vzhled uzávěru – vedle výrazného oranžového lemu byl po obvodu víčka umístěn podpis zakladatele Jägermeisteru Curta Masta.
Změny se dočkala i etiketa. Vyobrazený jelen nyní působí díky zvýrazněnému paroží statněji než dříve a je umístěn na zeleném pozadí namísto dřívějšího hnědého podkladu. Zelená barva totiž symbolizuje jelenovo přirozené prostředí – les. Také písmo na etiketě je vylepšené. Kromě zvýraznění nápisu „Jägermeister“ je nový i způsob, jakým je napsáno číslo 56. Informace o chuti odkazuje na osvědčený a neměnící se recept bylinného likéru s tradičním heslem „56 vybraných bylin“. Na spodní hraně etikety je pak oranžový pruh nesoucí označení „Bylinný likér“.
„Jsme doslova nadšení z profesionální a vždy perfektní spolupráce s O-I, která je pokaždé uzpůsobena klientovi na míru,“ říká Carsten Doliwa, vedoucí oddělení nákupu a hospodaření s materiály v Mast-Jägermeister SE, a dodává: „Pro nás je obzvláště zásadní, že O-I dokáže ve svém celkovém portfoliu pokrýt všechny důležité aspekty: od zaměření na zákazníka přes flexibilitu, možnost rychlé změny plánu až po náročnější projekty nebo speciální menší projekty v oblasti výroby skla. Vedle toho se jejich výrobky vyznačují opravdu vysokou kvalitou skla. O-I je pro nás partner, který náš produkt dokáže zprostředkovat celosvětově. To je pro náš bylinný likér velmi důležité, neboť jej vyvážíme do 117 zemí světa a jeho úspěšnost potvrzuje i fakt, že se umisťuje mezi deseti nejlepšími mezinárodně oblíbenými prémiovými likéry.“