Organizátoři mezinárodní vědecké konference Marketing Identity 2016 – Brands we love konané pod záštitou Fakulty masmediální komunikace Univerzity Cyrila a Metoděje v Trnavě vytvořili skvělé prostředí a velmi úspěšně podpořili dialog mezi členy akademické obce a marketingovými odborníky z praxe.
Účastníci konference ze Slovenska, České republiky, Ukrajiny, Polska a Norska si odvezli příjemné zážitky z podmanivého prostředí nově zrekonstruovaného zámku Smolenice a navázali nová přátelství.
Jak motto konference napovídá, její letošní ročník byl zacílen na specifickou oblast brandingu, tj. značky, které milujeme. Od této myšlenky se odvíjel i celý program konference, který byl rozdělen do pěti sekcí: Corporate Branding; Consumer and Branding; Media Branding; Regional Branding a Personal Branding. Konferenci zahájila děkanka FMK UCM v Trnavě doc. PhDr. Dana Petranová, PhD. Oba konferenční dny začínaly společným programem pro všechny účastníky, v němž vystupovali převážně odborníci z marketingové praxe. Jednání prvního dne společného programu zahájil svým příspěvkem rektor Univerzity Cyrila a Metoděje Dr. h.c. doc. Ing. Jozef Matúš, CSc.
Celodenní maraton přednášek skončil až dlouho po setmění v 18.30 a během půl hodiny na něj navázal společenský večer s hudbou, tancem a bohatým občerstvením, který probíhal v několika sálech zámku Smolenice. Každý si zde přišel na své a byla navázána mnohá nová osobní i profesní přátelství.
Souběžně s programem konference probíhaly i doprovodné akce, a to konkrétně tři výstavy: výstava k projektu „Fotoroma – zvyšování povědomí o kulturní rozmanitosti Rómů a budování interkulturního dialogu prostřednictvím fotografie“; výstava k projektu „Komunikací k prosperitě slovensko-ukrajinského příhraničního regionu (COPESU)“ a výstava k projektu „Kulturní dědictví“. Všechny doprovodné výstavy byly hojně navštěvovány účastníky konference a v rámci programu byly výraznou přidanou hodnotou celé akce.
Celá konference od začátku až do konce byla velmi promyšlená, což se projevilo již při prvotním vyplnění přihlášky, na jejímž konci čekaly na přihlašující se účastníky dvě otázky: 1. Jaká je vaše oblíbená značka?, a 2. Proč je právě tato značka vaší oblíbenou značkou? Všichni, kteří zodpovědně vyplnili odpovědi na obě otázky, si mohli vyzvednout svou „oblíbenou značku“ v průběhu konání konference. V letošním roce milovníci značky Apple dostali své jablíčko plné vitamínů s milým úsměvem asistentky a výzvou, aby přijeli i v příštím roce.