Značka Opavia spouští podzimní věrnostní kampaň orientovanou na spotřebitele. Během října a listopadu mohou lidé k nákupu produktů v minimální hodnotě 199 Kč získat sérii šesti originálních plechových hrníčků v pro značku tradičním žluto-modrém barevném provedení.
Komunikace bude probíhat především v obchodních řetězcích v České republice a na Slovensku, připravena je ale také inzertní podpora v televizi, stejně jako aktivace prostřednictvím sociálních sítí a webové stránky www.tonejlepsitrva.cz. Kampaň nazvanou „Věrnost je sladká“ připravila agentura Garp International.
„Produkty Opavia mají dlouhodobě nejvyšší podíl na trhu, znají a nakupují je už generace českých spotřebitelů. Cílem aktuální kampaně je proto poděkovat jim za jejich loajalitu,“ říká Viktor Schäfer, brand manažer značky Opavia. „Na plechových hrníčcích jsou proto ztvárněna témata, která lze s věrností asociovat. Jde především o symbolické motivy vzájemné věrnosti mezi lidmi, věrnosti se zvířecími mazlíčky, věrnosti k domovu nebo sportu s tím, že obrazové zpracování vždy vychází z tradičního vzhledu sušenky.“