Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In store realizace měsíce. Za měsíc srpen 2016 se vítězem stala realizace Projekt:Bref, Perwoll, Silan, Persil, Clin, Pur.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Vítězem srpnových realizací se stala kampaň Projekt:Bref, Perwoll, Silan, Persil, Clin, Pur, která využívala třech různých POS prvků: Shelf Stopper, Special project a Wobbler. Tato vítězná kampaň začala v řetězci Tesco v pátek 19. 8. 2016 a skončí až v srpnu příštího roku. Zadavatelem realizace byla společnost Henkel ČR spol. s.r.o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,00 bodů z maxima 10 bodů. Nejvíce bodů dosáhla v kategorii kreativního zpracování, když obdržela 8,2 bodů. V kritériu celkové produkční provedení získala kampaň 7,8 bodů a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,00 bodů.