Obchod s pánským spodním prádlem DMX Gear rozjíždí svojí první reklamní kampaň, která propaguje výrobu českého spodního prádla a nového parfému. Reklamní kampaň proběhne na podzim a má rozpočet necelý 1 milion korun a sází výhradně na outdoor a radio.
Outdoorové plochy budou tvořit plakátovací plochy od JCDecaux, zejména pak v pražském metru. Radiové 20vteřinové spoty a sponzoringové odkazy pro Radio City vznikaly ve spolupráci s Radiohouse a Sámerem Issou, který je od letošního jara tváří značky.
Kampaň vznikla v agentuře M. M. Malvat a tvoří ji pánské prádlo a pánský parfém. „Naší vlastní značku jsme založili v loňském roce a cílem bylo celou kolekci prádla vyrábět v Česku. Proto jsme se několik měsíců předtím soustředili na výběr dodavatelů a kvalitních švadlen,“ říká Martin Malý, ředitel společnosti DMX Underwear, která provozuje obchod DMX Gear.
Součástí komunikace bude i nový pánský parfém ONE by DMXGEAR, který byl představen v minulém týdnu. Hlavní roli ztvárnila herečka Miluše Bittnerová a Tomáš Dvořák, druhý Muž roku 2016. Stanuli spolu před objektivem fotografa Radima Kořínka, ve stylingu Dušana Chrástka a líčení Pavla Kortana. Webovou stránku www.ONEbyDMX.com vytvořila agentura DoubleWeb.