Kreativní agentura nedori zahájí od září spolupráci s Nadací Vodafone. Bude se podílet zejména na komunikaci nové strategie Nadace Vodafone „Připojte se. Nápadem to začíná“ a komunikačních aktivitách programu Rok jinak, Vpohybu, ale i dalších, nejen globálních, projektech, které pod Nadaci Vodafone spadají.
„Ve výběrovém řízení Nadace Vodafone figurovalo několik kandidátů, ale až u agentury nedori jsme našli schopnost skloubit potřeby neziskového sektoru, sociálních startupů, technologických projektů a korporátní nadace. Hlavním úkolem nedori bude komunikace nové strategie Nadace Vodafone, která cílí až do roku 2020. Rádi bychom díky nové strategii dostali do povědomí veřejnosti jedinečnost Nadace Vodafone v tom, že se jako jediná soustředí na maximální podporu sociálních inovací v kombinaci s technologiemi,“ říká za správní radu Nadace Vodafone její místopředsedkyně Adriana Dergam.
Nedori bude zajišťovat komunikační aktivity pro všechny nadační programy jak v klasických médiích, tak na sociálních sítích. Aktuálně už tým Pavla Eichlera pro Nadaci Vodafone rozjíždí PR grantového projektu Rok jinak. Jeho hlavním posláním je již 9. rokem přenos zkušeností a know-how od lidí z byznysu či státní sféry k neziskovým organizacím a sociálním podnikům na celém území ČR. Délka práce pro neziskovou organizaci či sociální podnik je jeden rok, přičemž Nadace Vodafone hradí formou grantu dosavadní průměrnou měsíční mzdu účastníků programu. Stejně jako loňský ročník se i ten letošní soustředí na projekty, které pomáhají zlepšovat život potřebným, a využívají pro to moderní informační či komunikační technologie.
„S Nadací Vodafone se potkáváme již řadu let v rámci činností pro našeho dalšího klienta, crowdfundingový portál Hithit, a těší nás, že toto synergické spojení bude pokračovat,“ uzavírá Pavel Eichler, majitel agentury nedori.