Na řádném shromáždění členů oborové organizace PR Klub byl částečně obměněn výkonný výbor. Předsedou organizace zůstává Petr Langer, spolumajitel agentury Kapesní svět, místopředsedkyní se stala Petra Štěpánová, PR ředitelka společnosti Bisnode.
Místo ve Výkonném výboru obhájila Sandra Zouzalová specializující se ve firmě Flagship na CSR strategie. Trio členů doplní nově Alžběta Pavlínová-Fridrichová z agentury Adison a Zdeněk Fekar, majitel agentury eVox. Dosavadní místopředsedkyně Gabriela Bechynská, které skončil dvouletý mandát, se ho rozhodla z důvodů pracovního vytížení dále neobnovit, v příštím roce však povede poradní panel, který se zaměří na možnosti rozvoje klubu.
„Čtvrtý rok ve vedení organizace budu pokračovat v tom, co se nám podařilo nastolit, a na co jsme také měli nejlepší zpětnou vazbu. Především jde o organizaci vzdělávacích akcí, které zaujmou široké publikum, o setkání se zajímavými lidmi a řečníky, a také o posilování členské základny sdružení o profesionály, kteří dlouhodobě působí v oboru PR,“ říká Petr Langer s tím, že v uplynulé sezóně se dle auditovaných finančních výsledků podařilo zvednout příjmy ze vzdělávacích akcí PR Klubu o 400 procent. Členská základna narostla na 89 členů, ve stejném období loňského roku jich přitom bylo 68.
Na shromáždění členů prezentovalo dosavadní vedení aktivity klubu v uplynulé sezóně. V průběhu dvanácti měsíců organizace připravila jedenáct vzdělávacích akcí. Členové mohli využít výhod v podobě volného vstupu na pět networkingových setkání. Podařilo se také navýšit příjmy ze soutěže firemních médií Zlatý středník, a to o dvacet procent. Objem vloni získaných finančních prostředků umožnil kromě pokračující finanční stabilizace organizace také zavedení nové pozice výkonné ředitelky PR Klubu, kterou se stala Adéla Jansová. Nový Výkonný výbor se prvně sejde v průběhu července. Jeho úkolem bude především vytvoření základní koncepce akcí pro nadcházející sezónu, exekutivní práce zůstává s cílem další profesionalizace organizace především právě v rukou výkonné ředitelky Adély Jansové.
„Před dvěma lety jsme si vytyčili řadu úkolů a všechny jsme beze zbytku splnili. Zajistili jsme finanční a organizační stabilitu organizace, její rozvoj, přilákali jsme řadu nových členů. Námi pořádané akce přilákaly desítky profesionálů, všechny jsme přitom připravovali tak, aby byly pro účastníky finančně dostupné. Na neformálních akcích přirozeně spojujeme profesionály a potkávají se zde zástupci zadavatelů i zástupci agentur,“ říká odstupující místopředsedkyně Gabriela Bechynská.