Komunikace

Vodafone spouští unikátní komunikaci pro mladé

Hlavní myšlenku programu Věř – je to v tobě doprovází originální kreativní styl a využívá hashtag #jetovtobě. Projekt, který Vodafone zahájil v červnu, je výjimečný také tím, že se podařilo sdružit unikátní partu influencerů, kteří se na obsahu budou společně s operátorem podílet.

„Jde nám o hlubší věc, nejen o komunikaci nového produktu či služby, ale i o to, abychom udělali něco hodnotného pro budoucnost naší společnosti. Abychom v mladých lidech vzbudili chuť a zájem skutečně něco dělat. Něco, co je baví, co je naplňuje. To, jestli v tom jsou právě teď hodně dobří či nikoli, je vedlejší. Chceme je podpořit, dodat jim kuráž a vzbudit vášeň, aby žili plnohodnotnější a šťastnější život. Víme, že je to běh na delší trať, a proto se nejedná o klasickou jednorázovou kampaň, ale o dlouhodobou platformu, na jejímž základě budeme postupně budovat jednotlivé vrstvy projektu,“ říká Markéta Moreno, ředitelka pro značku a komunikaci Vodafonu.

Do projektu se zapojili nejen oblíbení youtubeři, ale například také investigativní novinář Janek Rubeš, který se nebál postavit taxikářské mafii, multifunkční talent Ben Cristovao, anebo snowboardistka Šárka Pančochová, která se nikdy nevzdává.

vodafone_reklama_leto_big

Ve speciálním pilotním videu každý z influencerů po svém představuje hlavní myšlenku komunikace. Společně s videem zveřejnil Vodafone na webových stránkách www.vodafone.cz/jetovtobe výzvu mladým lidem a podrobnější popis projektu.

Spuštění dlouhodobé platformy pro mladé bude následovat řada unikátního obsahu včetně speciálních workshopů a eventů zaměřených na tématiku osobního rozvoje. Vodafone tak navazuje na vlastní tradici, kterou se od začátku působení Oskara na českém trhu vždy snažil podporovat lidi v tom, aby byli kreativní, aby se nenechali odradit neúspěchem a aby si šli za tím, co je baví a co je pro ně v životě důležité.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!