Obchodní řetězec Albert přináší novou sběratelskou kampaň, v níž mohou zákazníci získat exkluzivní řadu uzavíratelných krabiček značky Curver se slevou až 95 % a naplno si užívat čerstvost připravených pokrmů i daleko od své kuchyně. Kampaň potrvá od 15. června do 16. srpna ve všech prodejnách Albert.
K létu neodmyslitelně patří cestování a výlety za dobrodružstvím, právě proto přichází Albert s novou sběratelskou kampaní. Uzavíratelné krabičky na potraviny různých velikostí a tvarů od značky Curver se hodí pro uchovávání čerstvých svačinek, obědů i dezertů. Inovativnost boxů spočívá v použití vrstvy silikonu integrovaného s víkem krabičky a západek zaručujících maximální těsnost balení. Silikonový ventil navíc umožňuje použití v mikrovlnné troubě. Všechny krabičky z nové věrnostní kampaně lze používat při teplotách od -40 do +100 °C a jsou vhodné pro uchovávání čerstvých a sušených potravin, ale také tekutin.
„Sběratelskou kampaní nabízíme našim zákazníkům možnost vzít si oblíbené pokrmy kamkoliv se vypraví. Produkty Curver budou navíc exkluzivně nabízené se slevou až 95 % a my věříme, že díky pestré nabídce si lidé budou moci brát na cesty či do práce cokoliv, na co budou mít chuť,“ říká Barbora Vanko, manažerka externí komunikace řetězce Albert.
V nabídce jsou malé čtvrtlitrové a půllitrové kulaté krabičky, které se hodí na dezerty nebo porci ovoce či zeleniny. Čtvercové či obdélníkové boxy středních velikostí od jednoho do dvou litrů jsou vhodné třeba pro saláty, uchování domácího müsli, ale i celého oběda do práce. Největší pětilitrový box pak skvěle využijete na polévky nebo omáčky.
Za každých 200 korun nákupu v obchodech Albert obdrží zákazník jeden bod. Výměnou za 20 nasbíraných bodů nalepených na speciální kartičku si pak zakoupí produkty značky Curver se slevou až 95 %. Body lze sbírat od 15. června do 16. srpna 2016, přičemž slevu na krabičky lze uplatnit až do 30. srpna. Box o objemu 5,2 litru si zákazníci mohou zakoupit bez nutnosti sbírat body.