Největší tuzemská agentura SPORT INVEST, která exkluzivně zastupuje profesionální sportovce, přechází od 1. června 2016 na novou vizualizaci.
„Po změně majetkové struktury naše společnost zaznamenala významný progres, posílili jsme pozici lídra na trhu sportovního marketinku a zastupování sportovců, a hodláme jít s dobou i v oblasti grafické a elektronické prezentace. Nyní nastal proto správný čas poprvé v historii změnit i firemní design. Nová identita podtrhuje sílu celé skupiny, modernizuje grafickou prezentaci a zdůrazňuje potenciál,“ vysvětlil záměr spoluzakladatel SPORT INVEST a hokejový agent Robert Spálenka.
Rebranding probíhal ve spolupráci s agenturou AnFas. „Sport Invest věděl, že změnu potřebuje a od začátku naší spolupráce jsme jen postupně zjišťovali, jak významná by měla být. Zcela konkrétně jsme řešili, jak zkombinovat dynamiku sportu se solidním zázemím naší nejúspěšnější sportovní agentury. Nový celek vizuální identity laděný do klidné tmavě modré barvy je úspornější a jednodušší, než byla dosavadní prezentace společnosti a měl by se snadněji používat. Logo je výraznější a mělo by být lépe čitelné na různých materiálech a při různých příležitostech – na dresech sportovců, při tiskových konferencích i v online prostředí,“ popisuje Pavel Kappel, designér AnFas.