Pavel Turek jako jediný Čech pronikl do marketingu Formule 1, kde se proslavil. Více než dvacet let působil ve vrcholných manažerských pozicích nejen v F1, ale také v Moto GP, v rallye a závodech letadel. S týmem McLaren absolvoval bezmála 250 Velkých cen Formule 1.
„Rizika spojená se soutěžemi rychlých kol mě naučila odpovědnosti, důvěře v kvalitu a sázce na jistotu,“ vysvětluje Pavel Turek svůj životní postoj a dodává: „Paliva MaxxMotion od OMV jsou pro mne jedničkou na trhu a kvalitním partnerem na cestách. Proto jsem rád přijal nabídku spolupráce a těším se na společné projekty.“
Novinky, které Pavel Turek během svého působení v závodech F1 představil ve stáji McLaren, změnily marketing celé série. Získané zkušenosti a kontakty z vrcholných manažerských pozic posléze uplatnil ve vlastní agentuře, kterou založil společně s týmovým jezdcem Davidem Coulthartem a legendou MotoGP Mickem Doohanem.
„Pavel Turek je profesionál tělem i duší. Jsme velmi rádi, že právě on přijal naši nabídku a stal se ambasadorem prémiových paliv OMV MaxxMotion,“ sdělil ke spolupráci Michal Janda, marketingový manažer OMV Česká republika. „Svět paliv je velmi úzce spjat s motoristickým sportem, adrenalinem a rychlostí. Stejně jako Pavel Turek i my víme, že kvalita je vždy zárukou dobrého výsledku a těšíme se na vzájemnou spolupráci. Naši zákazníci se už teď mohou těšit na léto, kdy pro ně chystáme řadu zajímavých akcí,“ dodává Janda.
Od 1. června 2016 se řada prémiových paliv OMV MaxxMotion, jejichž ambasadorem je právě Pavel Turek, rozrůstá o benzín MaxxMotion 100plus. Ten splňuje nejpřísnější požadavky kvality a přináší řidičům větší požitek z jízdy s menším opotřebením a vyšším výkonem.