„Braník. Pivo jedna radost“ je slogan právě startující kampaně jedné z dlouhodobě nejprodávanějších českých pivních značek, jejíž prodeje pravidelně překračují hranici milionu hektolitrů ročně. Kampaň poběží napříč celou Českou republikou.
Kromě vysílání nového televizního spotu a billboardů bude zahrnovat i aktivity v terénu a spuštění zbrusu nového webu „branik.cz“.
Společnost Pivovary Staropramen rozjíždí novou marketingovou kampaň na podporu značky Braník. Kampaň začíná billboardy umístěnými především v oblasti středních a severních Čech a vizuálem party kamarádů s točeným Braníkem, na který kampaň klade důraz.
Koncem května se pak k outdooru přidá televizní a rozhlasová reklama. Televizní spoty, na jejichž vzniku se již po šesté v řadě podílel herec a režisér Petr Čtvrtníček, poběží na stanicích Prima Group, ČT2 a ČT Sport a AT Choice. Spot je ke zhlédnutí zde: https://youtu.be/kitLUl_V2nQ. Rozhlasové spoty poběží na rádiích společnosti Radiohouse Praha. S Rádiem BLANÍK pak navíc Braník připravuje od poloviny června speciální akce v rámci jejich kampaně „Milujeme pivo“.
O kreativu kampaně se postarala agentura Jazz Communications, nákup médií zajistila agentura Univeral McCann. Produkci TV spotů si vzala na starost společnost Filmservice. Fotografie jsou z dílny Jana Zátorského.