Měsíc před zahájením mistrovství Evropy ve fotbale se na televizních obrazovkách objeví nový spot obchodního řetězce Kaufland, který odpovídá dosavadnímu komunikačnímu konceptu Z lásky k Česku, resp. Z lásky k fotbalu.
V hlavních rolích spotu účinkují mistr Evropy z Bělehradu Antonín Panenka a současný fotbalový reprezentant, hvězda bundesligové Herthy Berlín Vladimír Darida.
„Velice si vážíme toho, že se nám pro náš klip podařilo získat dvě fotbalové hvězdy – současnou, která je jednou z opor české reprezentace, Vladimíra Daridu a pak legendu, kterou díky fotbalovému umu zná každý v této republice – Antonína Panenku,“ řekl ředitel společnosti Kaufland Česká republika Christian Karnath, velký fanoušek fotbalu.
30 sekundový spot v režii Michaela Baumbrucka (kreativní agentura Glanzer a Partner) bude v televizi poprvé vysílán 11. května. Zajímavostí je, že kampaň nemá jasně stanovený časový rámec. Na obrazovkách bude spot tak dlouho, dokud se bude česká reprezentace aktivně účastnit boje o titul Mistra Evropy.
„Fotbal je v České republice jedním z nejoblíbenějších sportů, máme výborné fotbalisty. A máme také fantastické fanoušky. Spolu s nimi věříme, že naši podají perfektní výkon a probojují se co nejdále a náš spot bude k vidění nejlépe až do 10. července, kdy se hraje finále,“ komentuje tiskový mluvčí Kauflandu Michael Šperl.
Spot bude vysílat Televize Barrandov, Česká televize, Prima i Nova. Fotbalové téma se objeví také na billboardech, v prodejnách, zákaznických novinách, webu i Facebooku společnosti Kaufland.