Reklama

EuroOil zahajuje velkou marketingovou kampaň

Síť 190 čerpacích stanic EuroOil spouští začátkem května velkou marketingovou kampaň na podporu prodeje nově aditivovaných paliv Optimal Diesel PLUS a benzinu Optimal 95E, nazvanou PLUS V KAŽDÉM LITRU, které potrvá až do 31. května.

Kampaň je spojena s akcí, v rámci níž každý řidič, jenž v květnu na čerpací stanici EuroOil jednorázově natankuje alespoň 30 litrů pohonných hmot, může na stránkách www.vyhrajplus.cz soutěžit o 3 x 500 litrů benzinu nebo nafty.
Možnost získat poukázky na odběr paliva má veřejnost také na facebookových stránkách EuroOil.

cepro_kampan_jaro2016

„Cílem promo akce PLUS V KAŽDÉM LITRU je především informovat veřejnost o nových kvalitních palivech a samozřejmě také přilákání nových řidičů k našim čerpacím stanicím,“ říká Lenka Svobodová, vedoucí oddělení marketingu a komunikace společnosti Čepro.

Kampaň je komunikována v on-line mediích, včetně Facebooku, dále pak na billboardech, v rozhlasu a také na inzertních nosičích na čerpacích stanicích EuroOil. Kampaň probíhá na všech čerpacích stanicích EuroOil.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!