Společnost McDonald’s zahajuje novou, ještě odvážnější etapu v postupném odkrývání svého zákulisí. Pod značkou Na rovinu Tour 2016 vysílá na cesty speciálně upravený kamion, který veze skutečné suroviny McDonald‘s a také multimediální centrum, které veřejnosti odhalí, jak to chodí ve výrobních závodech dodavatelů.
Letošní první ročník Na rovinu Tour 2016 startuje v sobotu 30. dubna v Olomouci. Putovat bude po českých a slovenských městech až do 25. září, kdy skončí v Opavě. Celkem bude mít 20 zastávek.
Vše bude mít formu malého farmářského tržiště, na kterém budou vystaveny suroviny používané v restauracích McDonald‘s – například brambory, salát, ovoce, ale také pečivo. Součástí venkovního prostoru je i posezení a dětský koutek. V kamionu jsou pak instalovány velkoformátové displaye, 3D kino a virtuální realita. Zde si mohou lidé prohlédnout unikátní videa přímo z provozu u dodavatelů nebo absolvovat prohlídku kuchyně McDonald‘s. Celý projekt zajišťuje agentura Up Brand, vnitřní vybavení kamionu vybavilo technologiemi Samsung O2.
„Pilotní projekt Na rovinu Tour běžel během loňského roku v Polsku a zaznamenal velké ohlasy. V České a Slovenské republice podpoříme roadshow bannerovou kampaní, na Facebooku a spoty v regionálních rádiích. Další informace budou samozřejmě na plakátech v restauracích a na prostírkách,“ vysvětlila ředitelka komunikace společnosti McDonald’s ČR Zuzana Svobodová.
Kampaň Na rovinu již několik let vyzývá zákazníky, aby se v písemné formě zeptali na cokoliv. Společnost McDonald’s pak své odpovědi zveřejní na webu. Nyní ale jde ještě dále a chce lidem nabídnout možnost se přesvědčit na vlastní oči. Spontánním otázkám pak budou přímo na místě čelit zodpovědní zaměstnanci McDonald’s.
„Stránka narovinu.mcdonalds.cz zůstává i nadále živá. V této chvíli jsou na ní tisíce zodpovězených otázek. To nejdůležitější, na co se nás zákazníci ptali, si teď lidé budou moci doslova osahat. Díky našemu putovnímu kamionu na vlastní oči uvidí, co se děje se surovinami od pole až po gril, a zároveň budou moci položit jakýkoliv dotaz některému z našich zaměstnanců,“ řekla ředitelka komunikace společnosti McDonald’s ČR Zuzana Svobodová.