Značka Milka, přichází s novou komunikací, kterou vystihuje nový slogan „Jemnost najdeš uvnitř“. Ten má zvýraznit skutečnost, že jemnost se skrývá uvnitř každého člověka a i v samotném produktu. Nový slogan bude představený společně s globální kampaní a dvěma novými TV spoty.
Obě televizní reklamy pochází z dílny agentury Wieden + Kennedy Amsterdam, která je zodpovědná za celou kreativní strategii značky. PR část kampaně zastřešuje agentura PR Konektor.
Zpátky do hor…
S novým sloganem se Milka zaměřuje na své základní poslání, její klíčové hodnoty a vrací se zpátky ke kořenům. „Naším cílem je zdůraznit unikátní kvalitu jemných čokolád z alpského mléka,“ vysvětluje strategii značky Markéta Kristlová, senior brand manažerka značky Milka. „S pomocí claimu chceme současně šířit, ještě více než kdy dřív, povědomí o tom, že Milka nás inspiruje, abychom odhalili svou jemnou stránku“, dodává Markéta Kristlová. Nová kampaň ukazuje spojení mezi jemně se rozpouštějící čokoládou Milka a opravdovými momenty mezilidské jemnosti svým vlastním osobitým milým a úsměvným způsobem.
Nová globální kampaň Milky začíná na jaře dvěma novými televizními spoty inspirovanými alpskými tradicemi. V první reklamě vystupuje „silák“, který v sobě postupně odhaluje svou jemnou stránku. Děj spotu se odehrává v pohádkové alpské vesnici Lilaberg, která v sobě nese alpské dědictví značky Milka. Reklama v sobě kombinuje kouzelný příběh malého chlapce, který získá potřebné sebevědomí díky silákovi. V ústředním motivu vystupuje Milka čokoláda, která sbližuje lidi všech věkových kategorií. Reklama nese poselství, že přesně jako před 115 lety, i dnes pochází mléko, které se používá pro výrobu čokolády Milka, výhradně z Alp.
Nový televizní spot komunikuje hodnoty, které Milka ztělesňuje, patří k nim jednoduchost, originalita a autentičnost. Spoty se „silákem“ běží v České republice od 18. dubna do 5. června.