Reklama

Pojišťovna České spořitelny spouští kampaň na FLEXI životní pojištění

Pojišťovna České spořitelny spouští marketingovou kampaň na FLEXI životní pojištění. Opět se zaměřuje na vážné životní situace a nenásilně upozorňuje na důležitost finančního zajištění v takových chvílích. Komunikuje konkrétní produktový benefit – dvojnásobné plnění v případě mozkové příhody.

ATL kampaň poběží od čtvrtého dubna až do konce května v televizi a na internetu. Podpoří ji i PR komunikace cílená na tisková a on-line média.

flexi_2016

„Pro komunikaci jsme použili již osvědčený mediální mix, ve kterém kombinujeme televizní reklamu s on-line formáty. Poprvé se také zaměřujeme na využití remarketingových variant,“ komentuje spuštění kampaně Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. On-line komunikace se objeví především na zpravodajských serverech (novinky.cz, aktuálně.cz) a na portálech pro ženy. Finanční poradce kampaň osloví pomocí specializovaných finančních portálů.

ATL komunikaci připravila pojišťovna ve spolupráci s agenturou Rust, Klemperer, s. r. o.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!