Necelý měsíc před startem letošního největšího českého tenisového turnaje J&T Banka Prague Open spouští jeho pořadatel TK Sparta Praha ve spolupráci s generálním partnerem J&T Bankou a agenturou Česká sportovní reklamní kampaň.
Jejími tvářemi je trojice českých tenistek, které pro účely kampaně natočily krátké video rozhovory s Liborem Boučkem.
Hlavními postavami kampaně, která poběží do 1. května na nejnavštěvovanějších tuzemských online serverech, jsou největší české hvězdy turnaje Karolína Plíšková, Lucie Šafářová a Barbora Strýcová. Trojice vystupuje jak na reklamních vizuálech, tak také v mini rozhovorech s moderátorem Liborem Boučkem. Ty se v rámci kampaně objeví i jako součást interaktivních brandingů vybraných internetových serverů Czech News Center, které umožní volbu přehrání konkrétního videa. Součástí kampaně jsou také reklamní bannery a brandingy na největších českých zpravodajských portálech nebo sponzoring pořadů na serveru Stream.cz ve formě identu.
Mediální strategii kampaně vytvořila mediální výkonnostní agentura Red Media ze skupiny Kindred Group. Ta pro generálního partnera turnaje J&T Banku, jež se v českém tenisovém sportu angažuje dlouhodobě, pracuje od roku 2014.
Největší český tenisový turnaj J&T Banka Prague Open s dotací 500.000 USD se bude hrát od 25. do 30. dubna 2016 v tenisovém areálu TK Sparta Praha. Více informací na http://www.jtbopen.cz