„Po kom to má?“ je jednou z otázek, kterou si rodiče pokládají téměř neustále. Od března letošního roku se stala také mottem nové komunikační kampaně značky Sunar, náhradní kojenecké výživy pro děti.
Kampaň se zaměřuje na hlavní benefity, které přinášejí produkty značky Sunar – rozvoj mozku, imunitního systému a poznávacích funkcí. Je inspirována běžnými životními situacemi, ve kterých se ocitají všechny ratolesti i jejich rodiče. „Otázka ‚Po kom to má?‘ je v českých rodinách velmi běžná. K fázi, ve které naši nejmenší začínají poznávat svět a zkoušejí, co sami dokážou, zkrátka tak nějak patří. Sunar díky svému složení výrazně přispívá ke správnému vývoji koncentrace, paměti a obecné schopnosti učit se nové věci. Naším cílem proto je, aby pyšní rodiče na tuto klasikou otázku kromě ,po mamince, po tatínkovi‘ odpovídali stejně hrdě také ‚po Sunaru‘,“ uvedla Klára Jakubcová, Senior Category Manager Baby Toddler Milks ČR&SR.
Reklamní koncept připravila agentura Comtech, spoty jsou ke zhlédnutí od 15. března. „Samotné natáčení bylo velmi uvolněné a zábavné. Hlavní hrdina si svou chvilku slávy velmi užívat, nejvíce ho bavila jízda na robotickém vysavači,“ dodala s úsměvem Jakubcová.