Od července 2016 se časopis představí v jiném formátu, modernějším designu a se zcela novým názvem: fly OK. Palubní magazín fly OK bude nově pro České aerolinie na klíč připravovat mediální dům C.O.T. media, který zvítězil v poptávkovém řízení na jeho novou podobu.
Odklonění od lifestyle podoby ke korporátnímu formátu, změna designu, názvu a zejména obsahu je vyústěním dotazníkového šetření probíhajícího začátkem roku 2015 mezi klienty a cestujícími Českých aerolinií. Palubní časopis se nově více zaměří na produktové novinky ČSA, které bude představovat jasnou a srozumitelnou formou. Bude také přinášet přehledné a užitečné informace o dění v letecké společnosti, představovat destinace vhodné k navštívení, přidá cestovatelské tipy a upozorní na plánované změny, kampaně, spolupráce a partnerství. Nabídne tedy svým cestujícím a čtenářům obsah, který je skutečně zajímá.
„Změna našeho palubního časopisu odráží celkovou proměnu a restrukturalizací Českých aerolinií a souvisí s naší novou marketingovou strategií. Nemáme ambici dělat výpravný lifestylový titul a konkurovat titulům, které jsou běžně k dostání na našem trhu a cestující je buď na palubě dostane, nebo si je může kdykoliv jednoduše koupit. V našem palubním magazínu se chceme více zaměřit na samotnou podstatu našeho byznysu, a to cestování v širším měřítku. Od jeho nové podoby proto očekáváme, že dá cestujícím a čtenářům komplexní obrázek o Českých aeroliniích a k tomu přidá zajímavé reportáže a tipy na cestování,“ uvedl Ján Tóth, ředitel Českých aerolinií pro obchod
a marketing.
Ve výběrovém řízení slavila úspěch synergie kreativního a profesionálního týmu s více než 19 lety zkušeností mediálního domu C.O.T. media s vydáváním korporátních titulů, palubních časopisů a lifestyle magazínů. „Na spolupráci s novým partnerem se velmi těšíme. Vytvořit časopis odpovídající nové marketingové strategii ČSA je pro nás výzvou. Jsme připraveni v této spolupráci zúročit všechny naše dosavadní zkušenosti a dovednosti s přípravou tištěných médií realizovaných tzv. na klíč, tedy od redakčního zpracování, překladů, vytvoření grafické podoby, přes sazbu až po tisk,“ říká vydavatelka C.O.T. media Eva Frindtová.